Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 vilket spel ska jag köpa?? Ge fria förslag...funderar lite på Star Wars KOTOR och Breakdown... vilket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 vilket spel ska jag köpa?? Ge fria förslag...funderar lite på Star Wars KOTOR och Breakdown... vilket? Mellan Breakdown och KOTOR ska du köpa KOTOR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Vet ej vad breakdown är, men kotor verkar vara mkt mkt bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Breakdown verkar ju vara hur häftigt som helst. Men jag kan knappast säga att jag inte gillar Kotor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Breakdown är ju grymt men Kotor är roligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Mx Payne 2:The fall of max payne är inte fel om du vill ha mycket action.Och en bra story i spelet. ;) Jag har själv det och har klarat det.Fråga gärna om hjälp om du ska skaffa det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Mx Payne 2:The fall of max payne är inte fel om du vill ha mycket action.Och en bra story i spelet. ;) Jag har själv det och har klarat det.Fråga gärna om hjälp om du ska skaffa det. :) Varför snackar du jämt om Max Payne 2 det är ju inte så bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Tycker du ja...Jag kanske tycker att det är ett asbra spel.Folk får väll tycka olika.eller!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Tycker du ja...Jag kanske tycker att det är ett asbra spel.Folk får väll tycka olika.eller!? ja men ordet är ju så irriterande!!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Vare sig det är bra eller inte så var det faktiskt Breakdown och Kotor vi pratade om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Vare sig det är bra eller inte så var det faktiskt Breakdown och Kotor vi pratade om där har du lite fel Haggen!det står ge fria förslag. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 ok sry läste slarvigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg