Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 aa jag kan knappt bärga mig till när man får spöa skiten ur covenanterna. Och du vi kan köra på Xbox live vi ska ju ha Sk*t kul med att spela live. Ska vara med i clan och allt!!!!!!!!!!!Elites ser ganksa grymma ut tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 aa jag vet vi bildar en klan kan man inte göra egna märken på rustningarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 aa jag vet vi bildar en klan kan man inte göra egna märken på rustningarna INte vad jag vet! man kan aldrig veta med Bungie! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 nej men hur som hellst det skulle vara grymt med en egen klan och kanska nåra andra kommande Halo 2 köpare på fuska.se vill vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 doom 3 fable eller kotor du väljer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 nej men hur som hellst det skulle vara grymt med en egen klan och kanska nåra andra kommande Halo 2 köpare på fuska.se vill vara med Bra idé Haggen! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (Pippo @ 02/08-2004 13:40:15) Mx Payne 2:The fall of max payne är inte fel om du vill ha mycket action.Och en bra story i spelet. ;) Jag har själv det och har klarat det.Fråga gärna om hjälp om du ska skaffa det. :) Varför snackar du jämt om Max Payne 2 det är ju inte så bra! "zong zui" sa att vi fick säga fria förslag till hans nästa spel.Jag gav Max Payne 2 och jag förstår inte varför du skall bli så irriterad på just mitt val. <_< "Zong Zui" har du bestämt dig eller har du kanske redan köpt spelet du skulle ha? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg