Blitzcat Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Enligt mej så e det Liseberg som är bäst! Balders brantaste backe är 70 grader! Det e det hetaste som finns! Var där i 2 dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Liseberg kan ajg gå till när jag vill.. jag gillar fårup idanmark iaf =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Menar du den i köpenhamn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 vet inte riktigt var den e,men i danmark iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Menar du den i köpenhamn?? Nöjesparken i Köpenhamn heter tivoli.Fårup ligger på Jylland. Jag tycker att Europa Park i södra Tyskland är den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Jag blir bara illamående när jag åker karuseller <_< Men jag har varit på grönan några gånger :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Grönan!?!? Den parken e litet som ett dammkorn!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Jag gillar Liseberg för där är så bra bergodal banor. Balder var ju en upplevelse som jag inte glömmer i första taget...helt j*vla ashäftig måste jag nog kalla den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Tornado va också skön! Rainbow var rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Disney land Paris och Wander Land i Canada den rockar fett och balder är inte alls brantaste berg och dal bana kanske i sverige ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Nej,I Norden,inte i världen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donkey Kong Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 jag gillar Grönan eftersom jag har aldrig varit i Liseberg , jo 1 gång men då var jag 4 år :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.