finaly_man Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Självklart Mario Golf, det skulle jag iaf ha valt. Tråkigt med Mario Party om man bara har högst 2kontroller. Harvest Moon vet jag inte =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 jag skulle ha valt HArvest Moon....Det tar skit långtid att klara...har det på PS1...skitsvårt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 jag fyller snart år B) och jag ska säga vad jag önskar mig i present och då får jag välja 1-2 spel :rolleyes: grejen e då att jag vet inte vad jag ska välja jag ska önska mig pikmin 2 och något av följande anternativ Mario golf : toodstool tour Harvest moon a wonderful life Mario party 5 så jag undrar vad är roligast och håller längst? Av dom, ta Mario Golf. Men det finns många bättre spel. Kanske har du dom... :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 ta mario golf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 (ville10 @ 31/07-2004 21:26:53) jag fyller snart år B) och jag ska säga vad jag önskar mig i present och då får jag välja 1-2 spel :rolleyes: grejen e då att jag vet inte vad jag ska välja jag ska önska mig pikmin 2 och något av följande anternativ Mario golf : toodstool tour Harvest moon a wonderful life Mario party 5 så jag undrar vad är roligast och håller längst? Av dom, ta Mario Golf. Men det finns många bättre spel. Kanske har du dom... :rambo: mm...håller me, det finns andra bra spel än just dom 3 som du kanske inte har...fast du kanske gillar den speltypen mest? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legoman Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Mario Party 5, sedan ssbm om du inte har det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Ta pikmin 2 och harvest moon.. Men om jag var du skulle jag strunta i allt och köp ngt resident evil och mgs istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Ssbm :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 ta harvest moon awl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 havr3st m00n tycker jag e roligast ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Mario golf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 ta ssbm för jag köpte det när det kom ut och jag har fortfarande kvar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg