Kassler Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Vilket gillar ni bäst? själv måste jag nog säga metal gear solid 2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donkey Kong Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 är sound track det som spelas upp innan spelets val menyer kommer upp . tex på vissa spel kommer det upp Press Start :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Spelet soundtrack är helt enkelt musiken i spelet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 spel utan soundutrack då skule den bli drågit att spela ett spel på ps2 eller pc eller xbox (bra att det finns musik :D ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Tycker nog Metal Gear Solid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donkey Kong Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 (redigerat) Donkey kong 64 :lol: det finns fler .. har aldrig hört Metal Gear Solid soundtracket.. ;) Redigerat 31 Juli 2004 av Donkey Kong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Donkey kong 64 :lol: det finns fler .. har aldrig hört Metal Gear Solid soundtracket.. ;) Har du inte hört metal gear solid 2 soundtracket har du gått miste om en hel del :( har faktiskt det soundtracket i winampen när jag spelar online på Halo :P passar så bra av någon anledning :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donkey Kong Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 (redigerat) (Kassler @ 31/07-2004 19:58:07) Donkey kong 64 :lol: det finns fler .. har aldrig hört Metal Gear Solid soundtracket.. ;) Har du inte hört metal gear solid 2 soundtracket har du gått miste om en hel del :( har faktiskt det soundtracket i winampen när jag spelar online på Halo :P passar så bra av någon anledning :P jasså .. då ska jag försöka ladda ner en soundtrack på metalgearsolid Redigerat 31 Juli 2004 av Donkey Kong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 2:an ja, ettan nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donkey Kong Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 2:an ja, ettan nej ok då vet jag det .. hehe har redan laddat ner 1:an :lol: , ska ladda ner 2an nu :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Dk64 var härligt :) Fick det av dej =P.. Kan du skicka metal Gear Solid oxå :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Metal Gear Solid 2 HAR BRA soundtrack så underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.