Pippo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Tjena Tycker Ni Jag ska Sälja Mitt Xbox Eller Jag har dessa spel:Halo 1,Midtown Madness 3,Splinter Cell,True Crime STreets Of L.A,Splinter Cell Pandora Tomorrow och Tony Hawk's Underground................... Nu har han fått sitt svar eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Ja... 100% nej... Och 0% ja.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 (redigerat) (Pippo @ 01/08-2004 10:39:20) (Uzama @ 01/08-2004 10:05:05) Tjena Tycker Ni Jag ska Sälja Mitt Xbox Eller Jag har dessa spel:Halo 1,Midtown Madness 3,Splinter Cell,True Crime STreets Of L.A,Splinter Cell Pandora Tomorrow och Tony Hawk's Underground................... Sälj det inte det är ju skit bra spel Tar du inte i lite väl mycket, det är ju inte sk*t bra spel. ;) Okej jag tog kanske tog i lite men det är iallafall bra speloch världens bästa konsoll ;) Redigerat 1 Augusti 2004 av Uzama Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 (Uzama @ 01/08-2004 21:59:47) (Pippo @ 01/08-2004 10:39:20) (Uzama @ 01/08-2004 10:05:05) Tjena Tycker Ni Jag ska Sälja Mitt Xbox Eller Jag har dessa spel:Halo 1,Midtown Madness 3,Splinter Cell,True Crime STreets Of L.A,Splinter Cell Pandora Tomorrow och Tony Hawk's Underground................... Sälj det inte det är ju skit bra spel Tar du inte i lite väl mycket, det är ju inte sk*t bra spel. ;) Okej jag tog kanske tog i lite men det är iallafall bra speloch världens bästa konsoll ;) det finns ju bara 2-3 bra spel resten är ju ganska så värdelösa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Okejj kanske vi får se! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Okejj kanske vi får se! ganska onödigt inlägg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Gör det inte för det va ju gruma spel men om du vill det så gör det då,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 aldrig det e ju bra spel o xbox rockar fett :cool: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Du ska inte sälja ditt xbox.Tänk alla nya spelen som ska komma ut! :visslar: http://www.cnn.com/interactive/computing/0010/playstation.timeline/timelineimages/xbox.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Varför bifoga du en bild på xbox-loggan för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Varför bifoga du en bild på xbox-loggan för? kanske för att visa att xbox kommer att regera eller nåt? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Varför bifoga du en bild på xbox-loggan för? Jag vet faktiskt inte.Ska du behålla ditt xbox eller ska du sälja.Behålla säger jag som sagt tänk alla spel som ska komma ut.b.la Halo 2! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg