0013 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 tror GabbeKebbabe manade Shanks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Har varit i danmark 3 dagar,har inte bestömt mej,kanske kommer ut något nytt spel.. plus,nu behöver helst inte spamma ner tråden,det räcker att en frågar : "vilket spel köpte du ?" :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Precis ddet där skrev jag. Att du var i danmark och Vilket spel köpte du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Har varit i danmark 3 dagar,har inte bestömt mej,kanske kommer ut något nytt spel.. plus,nu behöver helst inte spamma ner tråden,det räcker att en frågar : "vilket spel köpte du ?" :visslar: men han frågade ju dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 jag vet,men som kom det någon/några mer o fråga.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jag tycker att du ska köpa the legend of zelda eller four swords. Alltså vänta tills det kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Varför inte önska sig det iställe! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 men han valde mellan två andra spel ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 F-zero GX eller kirbys air ride. Jag har aldrig kört KAR men det verkar kul. Om du vill ha ett lätt spel ska du ha MKDD. Nintendo gör verkligen underbara racing spel. SSBM annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) har haft FZero.. mkdd har jag,och SSBM,det kanske blir mario golf eller så väntar jag lite.. och har fått mina tips,låt tråden skjunka ner nu.. Redigerat 7 Augusti 2004 av Shanks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Lite många tips! akta så han inte blir överbelastad! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg