NightMaker Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 (redigerat) finns det nogot fust till mario party 5 ;) behöver värkligen hjälp :kung: jag ska börja söka lite Redigerat 1 Augusti 2004 av robban83
0014 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 det finns nog inga fusk till det.. http://www.gamewinners.com/gamecube/MarioParty5.htm kanske där...du kan ju kolla
Metroid Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 (redigerat) Huh det finns en fusk sida som heter samma som denna men nu ist. Redigerat 1 Augusti 2004 av Dann3
Wind fox Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 Men behöver man verkligen fusk till Mario Party5? Är den svårare än dom andra?
mario Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 är mario party 5 bra??? Det är ganska bra typ betyg 6 av 10Mario Party 5 är uppbyggt på samma sätt som tidigare spel i serien. I grunden ligger ett brädspel där fyra karaktärer tävlar mot varandra. Är du själv tävlar du mot tre datoriserade motståndare. Givetvis bör ni vara fler. Den här typen av spel är absolut roligast att spela mot kompisar. I brädspelet stöter man sedan på diverse minispel. Här tävlar man alla mot alla, två mot två eller en mot tre. De flesta spelen är fartfyllda och smått hysteriska. Eftersom det finns totalt 70 nya minspel lär alla hitta ett flertal som dom tycker är riktigt kul. Spelar du själv får du räkna med en hel del dödtid när du sitter och tittar på hur dina datoriserade motståndare gör sina drag. Då är det mycket roligare att titta på kompisarna och deras reaktioner när de gör ett drag. Som du förstår så är detta det femte spelet i en serie likartade spel. Det är det andra till GameCube. Tidigare spel har getts ut till äldre Nintendo-konsoler. Även om jag bara har spelat de två GameCube-spelen tycker jag att själva spelidén behöver förnyas. Alla partyspel känns så lika och är kul ett tag. Hållbarheten är dock inte alls lika hög som många andra speltyper. Spelar man ensam är risken stor att man tröttnar väldigt fort, och även med kompisar håller spelet bara några timmar. fördelar:Många småspel.Kan höja stämningen på vilken fest som helst. nackdell:Kort hållbarhet.Förnyelse behövs för denna speltyp. håpas att du har kul med det om du köper det ;)
Gäst Frooz Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 (mario @ 06/08-2004 20:43:31) är mario party 5 bra??? Det är ganska bra typ betyg 6 av 10 Mario Party 5 är uppbyggt på samma sätt som tidigare spel i serien. I grunden ligger ett brädspel där fyra karaktärer tävlar mot varandra. Är du själv tävlar du mot tre datoriserade motståndare. Givetvis bör ni vara fler. Den här typen av spel är absolut roligast att spela mot kompisar. I brädspelet stöter man sedan på diverse minispel. Här tävlar man alla mot alla, två mot två eller en mot tre. De flesta spelen är fartfyllda och smått hysteriska. Eftersom det finns totalt 70 nya minspel lär alla hitta ett flertal som dom tycker är riktigt kul. Spelar du själv får du räkna med en hel del dödtid när du sitter och tittar på hur dina datoriserade motståndare gör sina drag. Då är det mycket roligare att titta på kompisarna och deras reaktioner när de gör ett drag. Som du förstår så är detta det femte spelet i en serie likartade spel. Det är det andra till GameCube. Tidigare spel har getts ut till äldre Nintendo-konsoler. Även om jag bara har spelat de två GameCube-spelen tycker jag att själva spelidén behöver förnyas. Alla partyspel känns så lika och är kul ett tag. Hållbarheten är dock inte alls lika hög som många andra speltyper. Spelar man ensam är risken stor att man tröttnar väldigt fort, och även med kompisar håller spelet bara några timmar. fördelar:Många småspel.Kan höja stämningen på vilken fest som helst. nackdell:Kort hållbarhet.Förnyelse behövs för denna speltyp. håpas att du har kul med det om du köper det ;) Jag har det inte men har spelat det det är ju as skoj...!skulle nog köpa det om jag hade pengar
Wind fox Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 Det enda jag ville veta var det om det var lång hållbarhet och det var det visst inte så hejdå MarioParty5!
Foxyrock Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 Det brukar inte finnas fusk till nintendos egna spel tror jag.
Rekommendera inlägg