Haggen Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (Pippo @ 07/08-2004 23:39:30) Av ninja gaiden o Prince of precia? Har inte kört NG så POP lungt... Halo fick 97/100. varför är jag inte förvånad :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 hehe... Halo är ett av de bästa spelen jag kört genom mina år... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 hehe... Halo är ett av de bästa spelen jag kört genom mina år... Metroid prime fick 98/100 och Ocarina of time 100/100 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Okej... men jag bryr mej inte om dina betyg längre... Back to topic... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Okej... men jag bryr mej inte om dina betyg längre... Back to topic... okej.... Ninja Gaiden är värt pengarna. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jaa... De tror jag... de är ju ganska mycke snack om ninja gaiden i forumen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jaa... De tror jag... de är ju ganska mycke snack om ninja gaiden i forumen.. nästan för mycket snack. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jaa... Alldeles för mycke... Blir lixom BZZZZZ i ögonen "skojjar" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jag tycker det borde finnas mer att unlocka på spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Asså egentligen förstår inte jag va de är för specielt me Ninja Gaiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Asså egentligen förstår inte jag va de är för specielt me Ninja Gaiden... Grafiken och snabbheten man behöver för att klå fiender eller bossar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 men de är ju lite likt Prince of precia: sands of time bara lite bättre grafik.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg