Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 men de är ju lite likt Prince of precia: sands of time bara lite bättre grafik.. Ungefär så ja...... ;) man kan dessutom ladda ner saker till ninja gaiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 i och för sej.... så är de bättre <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 självklart men pop: sands of time ser ju ganska roligt ut också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 jag tycker båda är roliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 jag tycker båda är roliga vilket är roligast då????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 POP har inte kört NG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 POP har inte kört NG jag frågade egentligen Haggen, eftersom han kört båda elle nåt!!!!!! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 okej... Sorry... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 okej... Sorry... :( inga probelm................. :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Ninja Gaiden är tekniskt sätt ett bättre spel men jag gillar PoP också så båda är bäst på olika sätt. Men om jag måsta välja så föredrar jag PoP(sry Pippo :D ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 back to topic... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 verkligen inte sjysst Haggen............ :cry: :gitarr: Sorry.. back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg