neVah Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 jag fattade inte så mycke av prince of persia jag gillar bara o slåss på d jag ska skaffa ninja gaiden för nästan alla mina kompisar som har xbox säger att det e sk*tkul jag har bara nåra frågor: 1.måste man ha xbox live för o kunna spela det? 2.e spelet bra? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 1. Nejj... Men för att man ska kunna ladda ner nya grejjer till splet måste man ha Live 2. Testa spelet hos dina kompisar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 dom har det inte heller... dom har bara spelat det i en butik elelr nått sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Kolla Trainers på nätet då <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 ... detta var väl ett dumt inläggggggggggggggggggg <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 (Pippo @ 08/08-2004 16:54:02) ... detta var väl ett dumt inläggggggggggggggggggg <_< Jaa.... Han skrev likadant i ett ämne jag gjort i poäng-forumet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 vad är det för fel på Pojken :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 vilka här har klarat ut spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 vilka här har klarat ut spelet? jag har varvat spelet och fått alla ninja gaiden classic games....har också fått dark dragon blade....§ B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 ookej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 ookej... visst ät jag bäst eller vadå......... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg