Autobahn Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 I de flesta spelbutikerna.... Kolla på bannern till höger Alladin advance 64. INKL montering m.m
Pippo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 I de flesta spelbutikerna.... Kolla på bannern till höger Alladin advance 64. INKL montering m.m är det det enda stället typ. ser inga andra sidor eller affärer och sånt?
Autobahn Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 Nej.... Man kan chippa på de flesta spelbutikerna oftast... Men känner du någon som kan chippa eller nåt... De blir oftast billigare då :D
Pippo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 Nej.... Man kan chippa på de flesta spelbutikerna oftast... Men känner du någon som kan chippa eller nåt... De blir oftast billigare då :D Nej!! men min store brorsa gör det! ;)
Autobahn Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 Tydligen... Men vilket chip vill du helst ha ra?
Pippo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 Tydligen... Men vilket chip vill du helst ha ra? egentligen splear det ingen roll.
Light Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 Alladin advance 64. Är ett rätt okej chip faktiskt ! :student:
MMX Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 Har inte Xbox än, men om jag vill chippa vilket ska jag ha om jag vill ha: kunna spela Snes, nes, ps1, n64, sega mega drive, dreamcast mm spel, eller är det någon man lägger in på hård disken?¿!! plus en hårdisk på typm 200 gigabite/byte (eller hur det ny stavas) plus spela brända utlänska spel!! Musik, å dvd behövs inte!!vad ska man ha å avd kostar det??
The Moose Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Visste någon här med vett att chipp är olagligt i Sverige.
Rekommendera inlägg