rossster Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 var kan man köpa chipp till sin xbox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 I de flesta spelbutikerna.... Kolla på bannern till höger Alladin advance 64. INKL montering m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 I de flesta spelbutikerna.... Kolla på bannern till höger Alladin advance 64. INKL montering m.m är det det enda stället typ. ser inga andra sidor eller affärer och sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Nej.... Man kan chippa på de flesta spelbutikerna oftast... Men känner du någon som kan chippa eller nåt... De blir oftast billigare då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Nej.... Man kan chippa på de flesta spelbutikerna oftast... Men känner du någon som kan chippa eller nåt... De blir oftast billigare då :D Nej!! men min store brorsa gör det! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Då så.... Då är de ju bara fråga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Tydligen... Men vilket chip vill du helst ha ra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Tydligen... Men vilket chip vill du helst ha ra? egentligen splear det ingen roll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Alladin advance 64. Är ett rätt okej chip faktiskt ! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Har inte Xbox än, men om jag vill chippa vilket ska jag ha om jag vill ha: kunna spela Snes, nes, ps1, n64, sega mega drive, dreamcast mm spel, eller är det någon man lägger in på hård disken?¿!! plus en hårdisk på typm 200 gigabite/byte (eller hur det ny stavas) plus spela brända utlänska spel!! Musik, å dvd behövs inte!!vad ska man ha å avd kostar det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 chipp finns det på www.psxcare.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Visste någon här med vett att chipp är olagligt i Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg