Lolonoa Zoro Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 hej jag har fangat dom dar pokemonen som behovs fast nu vet jag inte hur jag kommer dit kan nan hjalpa mig :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 hej jag har fangat dom dar pokemonen som behovs fast nu vet jag inte hur jag kommer dit kan nan hjalpa mig :medieval: ok innan jag börjar hjälpa så måste du ha på dig pokemon med dive, surf och dig (includerat relicanth och wailord) när du gjort det kan jag ge mer info. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Var fångar man relicant? jag har wailord! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 under vattnet,när man dyker.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jaha det var så man hitta han :D :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg