Gäst anubis Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 snälla förstör inte denna under bara sida gör inte så andra menskor får lida cubarana och boxarna sluta och kriga! när jga kom hit så var sidan perfekt va inne där circka 7 timmar varje dag på natten fick mamma slita bort mej från datan!och admin va min idol. nu...nu har en del smutsat ner sidan för att få deras inläggs räknare attt höjas. som några kanske märkt så e iblan d jag inte inne på en hel vecka. men orkar inte se när sidan förstörs som admin kämpat med sin tid för att få osss att ha lite kul på it. då pratar jagg ijte om att ni stavar fel utan något mmycket värre ni bryter mot regler!och får inhget straff för det jag fick tre varningar för dubbelpostning har aldrig brytit mot nån regel som kan såra någon folk bråkar med varandra om onödiga saker jag hatar er alla gamcube e bättre en xbox och annat shabbel jag vet att du finaly man kommer och skriva efter det här jag veta tt du syftar på mej men säg det med bra rgument här hadde jag gjort en tråd om att zeus vardöd och några kommer och skiter ner det och skriver en ^_^ och skriver jag sörjer inte skriv bara om ni sörjer !id#o#! men kan ni skriva hur det var ör er från början skriva vadni tycker har hänt med sidan vad som bör ändras. och det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Desto flera medlemar desto mera att hålla reda på, vilket Moderatorerna i orkar. Är jag nån man gämnför men något ont? Du har alltid med mej i trådar som denna, geeh.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 du she-oh-rene att folk håller på att förolämpar och sårar varandra är sant att dom itte får straff er fel. själv sa jag bara "lång näsa" åt en kille och fick varning för dt anledningen till att färre straffas är att just som du säger: kriget mellan cubarna och boxrarna själv är jag på cubrarnas sida men slutade blanda mig i efter att jag fått en varning personligen tycker jag att straffen borde bli hårdare och att dt behövs fler mod. som håller ordning på oss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Men tänk vad tråkit forumet skulle vara utan alla bråk och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 håller faktiskt med en liten eller rättaresagt STOR del... förr (två veckor tror jag) höll jag på här inne jättemycket! men då kom (nämner inga namn) och skrev typ, hatar er (hater skrev Han/Hon...) det var ett exenpel på hur fa& vissa kan vara taskiga! Nu liksom spenderar jag... 5 min inne. Vartannat dag! Viss skriver liksom, hej. För att få deras jä&¤¤& poäng och inlägg inräknade, jag hade liksom lust att slå till dem men min dator får såklart slaget istället! Men det gäller att visa respekt fö de som är inne! Jag kan säga att jag aldrig skriver onödiga saker, jag brukar skriva så långa brev som möjligt för att hjälpa! Min kusin började medlemskapet för längesen, jag brukade titta på när han är inne. Det var trevligt ställe tyckte jag!Jag kunde om väldigt mycket spel så jag brukade använda hans namn för att skriva och hjälpa vissa, efter en stund så började jag medlemskapet här! Det var JÄTTEKUL, men efter som sagt "vissa" kom så blev det tråkigt, jag kan säga att JÄTTE MÅNGA är ASSJYSTA, men vissa visar fa& ingen hänsyn. "RESPECT! TACK!" Ifall vissa tycker om (exempel) Digimon, varsegod! MEN NI SOM INTE TYCKER OM DET! BEhåll det för er själva, för att ni smutsar ner HELA Forum Fuska.se Det är min åsikt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 håller faktiskt med en liten eller rättaresagt STOR del... förr (två veckor tror jag) höll jag på här inne jättemycket! men då kom (nämner inga namn) och skrev typ, hatar er (hater skrev Han/Hon...) det var ett exenpel på hur fa& vissa kan vara taskiga! Nu liksom spenderar jag... 5 min inne. Vartannat dag! Viss skriver liksom, hej. För att få deras jä&¤¤& poäng och inlägg inräknade, jag hade liksom lust att slå till dem men min dator får såklart slaget istället! Men det gäller att visa respekt fö de som är inne! Jag kan säga att jag aldrig skriver onödiga saker, jag brukar skriva så långa brev som möjligt för att hjälpa! Min kusin började medlemskapet för längesen, jag brukade titta på när han är inne. Det var trevligt ställe tyckte jag!Jag kunde om väldigt mycket spel så jag brukade använda hans namn för att skriva och hjälpa vissa, efter en stund så började jag medlemskapet här! Det var JÄTTEKUL, men efter som sagt "vissa" kom så blev det tråkigt, jag kan säga att JÄTTE MÅNGA är ASSJYSTA, men vissa visar fa& ingen hänsyn. "RESPECT! TACK!" Ifall vissa tycker om (exempel) Digimon, varsegod! MEN NI SOM INTE TYCKER OM DET! BEhåll det för er själva, för att ni smutsar ner HELA Forum Fuska.se Det är min åsikt! bravo death håller med dig till fullo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 she-o-rene, du borde tänka på lite med vad du säger innan du börjar klaga på att andra är här för att få upp sina inläggs räknare... 0013: Allt skulle vara mkt trevligare om det inte var några bråk. Regler bryts ofta i bråk. såsom §1.1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) Men tänk vad tråkit forumet skulle vara utan alla bråk och sånt. Håller med dig till 100 % :lol: När man hade hata ps2 klubben och allt...haha jag gjorde det enbart för att j*vlas ;) Men det joinade så många att alla inte fick plats i signaturen :P Satt och argumenterade i trådar om hurvida Ps2 var bra eller inte. Var alltid lika kul, för jag fick alltid sista ordet. Men sidan är så j*vla mycket tråkigare nu. alla mina kompisar blev bannade en efter en, Kannibalgäddan (han var väl inte alltid så stenseriös men vafan forumet blev så mycket roligare på grund av alla hans ironiska inlägg fyllda med sarkasmhumor ) Och Spelnisse och nästan alla i min hata ps2 klubb. :( Jag tycker Moderatornerna och Admin tar ALDELLES FÖR HÅRT på reglerna. Så länge inte trådarna spårar ur totalt är det bara kul med bråk. Jag har tappat hur många kompisar som helst bara för att dom blir bannade Nu är jag visserligen kompis jag visserligen Kannibalgäddan men Spelnisse lär jag ju aldrig träffa igen :( Edit: katastrofal felstavning Redigerat 2 Augusti 2004 av Kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 she-o-rene, du borde tänka på lite med vad du säger innan du börjar klaga på att andra är här för att få upp sina inläggs räknare... 0013: Allt skulle vara mkt trevligare om det inte var några bråk. Regler bryts ofta i bråk. såsom §1.1 Ja som en begravning :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Personligen så stör jag mig enormt på dig she-o-rene bl.a. p.g.a. din stavning. Du sägs vara 13 år men kan inte stava. Du lär hamna i en hjälpklass i svenska för det. Sedan att du gnäller på folk som gör likadant som du är dåligt. Att du har flera users. Ljuger om dessa users. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) :meddum: ... såå.... erm... du tycker om att folk bråkar? är det verkligen så roligt tycker du? men du vet ju fa& hur det i såfall känns när man bråkar! alltså hur vilken sjuk människa tycker att de blr kul när folk bråkar?vad är det som är spännade? att folk blir sårade? visst, i filmer är det spännande, men fa% asså detta ÄR VERKLIGHET! erm... och dina kompisar? det är DERAS PROBLEM! ifall du ska vara medlem ska du förfa& följa reglerna! vad är det som är så svårt vad är det dina kompisar inte förstår? Redigerat 2 Augusti 2004 av _death_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 DU behöver inte citera massa gånger. Föresten är Bråk Kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg