Naruto Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) skaffa dig ett liv, ett riktigt menar jag då, (helt sjukt alltså) Redigerat 2 Augusti 2004 av _death_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jag har ett liv. Bråk är kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jaja.... jag orkar fa& inte tjata mer med dig, men skaffa dig ett riktigt liv... det där liksom är INTE ett riktigt liv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 0013: jo, bråk är roligt till en VISS del! det ska inte gå överstyr.. och she-o-rene, om jag inte minns helt fel så bråkade DU med finalyman i en tråd för inte så länge sen.. och jag skulle uppskatta om du använde Punkt- och kommatecken! jag får ont i huvet av att läsa långa texter utan pungt! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 0013: jo, bråk är roligt till en VISS del! det ska inte gå överstyr.. och she-o-rene, om jag inte minns helt fel så bråkade DU med finalyman i en tråd för inte så länge sen.. och jag skulle uppskatta om du använde Punkt- och kommatecken! jag får ont i huvet av att läsa långa texter utan pungt! :blink: håller med greendevil, jag vill föresten säga sorry till 0013 för att jag sa att du inte hade nåt liv, visst bråk KAN vara roligt men sällan liksom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jag har ett liv. Bråk är kul Vilket kan leda till oanade konsekvenser. ( I know ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 _death_: Det beror på om man vinner bråken eller ej xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (# 21 @ 02/08-2004 14:24:21) jag har ett liv. Bråk är kul Vilket kan leda till oanade konsekvenser. ( I know ) Jo du jag vet. _death_:Det är OK. Har varit med om värre. Mycket värre <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 allså va i he#v#tevad vill ni mej era #### ##### ni ska ta me f#n lägg av med mej era #### #### allså jag skulle skriva skita ner och råkade skriva det men du snälla!allså gissa varför jag skriver som en nolla! jag har en sjukdom som kallas ph så gef#n i mej! jag har gjort den här tråde för en viss anledning och om du får ont i huvudet av att läsa det skit i det då! jag har ´blivit arg för många funderar jupå att lämna sidan eftter detta jag blev arg där för att du 21# sa att jag säger att jag e 13 år och har flera användare men ta bort dom då snälla admin tabort mrkuk och zeuse för mrkuk kan gå in opå min istället! det e inte mitt fel att jag skriver konstigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jag tycker att ni alla ska lugna ner er..... (ORETS MENING!) Sluta klaga po det andra gor och retta det ni gor fel sjelva.. Alla holler reda po sig sjelva.. Om she-o-rene har dubbel anvendare so for vel han ha det po sitt samvete isofall! (seger inte att han har det) Ta reda po vad ni sjelva gor fel och retta till det, PUNKT SLUT!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 allså va i he#v#tevad vill ni mej era #### ##### ni ska ta me f#n lägg av med mej era #### #### allså jag skulle skriva skita ner och råkade skriva det men du snälla!allså gissa varför jag skriver som en nolla! jag har en sjukdom som kallas ph så gef#n i mej! jag har gjort den här tråde för en viss anledning och om du får ont i huvudet av att läsa det skit i det då! jag har ´blivit arg för många funderar jupå att lämna sidan eftter detta jag blev arg där för att du 21# sa att jag säger att jag e 13 år och har flera användare men ta bort dom då snälla admin tabort mrkuk och zeuse för mrkuk kan gå in opå min istället! det e inte mitt fel att jag skriver konstigt! Det där sista är faktiskt det om du inte är dyslektiker. Du har ett ansvar att se till att få hjälp. Är man 13 och ändå inte ens försökt lära sig stava så är det ens eget fel. Så se till att på gå specialsvenska. Annars kommer du inte att få andra jobb än soptömmare & liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jag försöker stava! och du sluta skita ner sidan annars kan vi mötas på maria torget immorn på ett basebooll plan du har svrta kläder håret i en svart strumpa jag ochså du har ett svärd jag har ett svärd kl.8.00 så kan vi göra upp! :rambo: du har ingen chans! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg