Oden Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Den ser jåvligt ball ut på sidorna men fronten är jag lite mer tveksam till. Personligen skulle jag nog inte villja ha ett sånt där monster vid fötterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Den ser jåvligt ball ut på sidorna men fronten är jag lite mer tveksam till. Personligen skulle jag nog inte villja ha ett sånt där monster vid fötterna. själv skulle jag får mardrömmar i veckor bara av att se den i verkligheten :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) hörde av en kompis att valve hade kontaktat honom och frågade om han kunde göra en HL dator för han hade nämligen gjort en annan dator som dom gillade. och jag måste säga att han är gymnt duktig,men jag tror inte jag skulle vilja ha en sån där dator,men tangent bordet skulle inte vara så himla fel. ;) Redigerat 3 Augusti 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 grym :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 hörde av en kompis att valve hade kontaktat honom och frågade om han kunde göra en HL dator för han hade nämligen gjort en annan dator som dom gillade. och jag måste säga att han är gymnt duktig,men jag tror inte jag skulle vilja ha en sån där dator,men tangent bordet skulle inte vara så himla fel. ;) kanske stämer, men vem skulle INTE vilja ha en sådan dator, delarna i datorn är ju bara lite bra, plus vätske skylning bara det är grymt och status att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Ahh. Skriver ut en bild och lämnar till rektorn till hösten och säger: "Här har du vad ni ska invenstrera i datasalen till jul!" ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 det bil nog dyr för din skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Nöff!!! Om någon satte dit ett sånt monster i mitt datarum skulle jag nog aldrig vågat mig tillbaka :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 shit vad :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst iHoc Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Den är cool men den har typ funnits i 4 månader, finns fler på sweclockers hemsida SweClockers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 men jag fattar inte hur man orkar och framför allt ha pengar till att fixa sin dator så där snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.