nooobie Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) har klarat det :D Redigerat 3 Augusti 2004 av wictor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Känner inte till något spel som heter Xiii.Du syftar antagligen på XIII Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Känner inte till något spel som heter Xiii.Du syftar antagligen på XIII MEn snälla vad petnoga man kan va då! du fattar ju vad han menar!! :angry: Jag har spelet men jag har glömt vad man ska göra där :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jaja men bara så att han lär sig...:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Beskriv det litte bettre.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Beskriv det litte bettre.... men man ska sätta en bomb på proppelern o sen när ubåten har sprängts så står det take cover o sen när man dödat alla gubbar så virrar jag bara runt för man får inget nytt uppdrag (fett irriterande) :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Är XIII Långvarit eller tar det slut snabbt?Hur många banor typ!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Är XIII Långvarit eller tar det slut snabbt?Hur många banor typ!? fett stort (tycker jag i allla fall) det är ett bra spel och lätt värt pengarna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 långa banor då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 ha fusk gå in på http://www.911cheat.com :cool: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 långa banor då? sådär inget mot halo men många e det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 men om de e mindre än halo så e de lite tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg