Light Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Fable (oktober) Starwars battle front (höst Burnout 3 (höst) Jade impire (höst) Doom 3 (augusti) och mkt mer om du vill ha info om nått spel skriv då vilket så ger jag dig det :D Där sa du ett par riktigt bra spel :) Håller heelt med det ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 tackar! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Du glömde halo2 <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 jag vill köpa nåt spel snart då undrar jag vilket halo2 ska jag köpa när det kommer ut sen vet jag inte mer vad jag ska köpa och då uppfatta jag det som att han inte ville veta halo 2 för att han redan hade bestämt sig för det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Haggen..... du glömmer alltid bort att nämna Star wars: republic commando..... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 notera "och mkt mer" hehe ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Jaa även de är ett riktigt grymt spel :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 köp spider-man2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 köp spider-man2 det är ju värdelöst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 LOL... Spider-man2 är inte värt pengarna :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 LOL... Spider-man2 är inte värt pengarna :lol: that´s what i´m talking about........ :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Fasst ioch för sej vet jag inte eftersom jag inte kommit så långt... För de suger så hårt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg