XabeR Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 opps glömde den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Mansion suger... Han har verkligen blivit bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 båda var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nagozie Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Jag gillar inte CS så mycket men de var väl bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Shanks var bra men ingen humor i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Nej,jag vet,lite kort oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 de_aztec var ju klart bäst!! med alla chars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uchiha Itachi Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 första var ju klart bäst! Dumbass äger ju! =) fast jag gillar 2an och 3an också men den sista var ju inte så lång och dessutom inte lika mycket humor =) :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 JAG TYCKER DOM ÄR JÄTTE FRÄCKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cool: :cool: :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 första var ju klart bäst! Dumbass äger ju! =) fast jag gillar 2an och 3an också men den sista var ju inte så lång och dessutom inte lika mycket humor =) :ph34r: Min egna favorit är SWAT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 De_astec ägde :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 första var ju klart bäst! Dumbass äger ju! =) fast jag gillar 2an och 3an också men den sista var ju inte så lång och dessutom inte lika mycket humor =) :ph34r: Det bästa är ju klart när Dumbass gör "Fuck"-rörelsen, coh undviker skotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.