snadam Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Tjenare allihopa ! Jag undrar hur man gör för att utväckla clampearl (vet inte hur de stavas) ?? Man ska ju använda deponscale eller den anndra.. Men jag får den inte o utväcklas :( Snälla svara fort ! Måste veta nu ! //Adam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Du gör så att Clampearl håller i DeepSeaScale eller DeepSeaTooth sen Tradar du den med någon så utväcklas den, Scale = Gorebyss och Tooth = Huntail Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 vem av dom är bäst...jag valde Gorebyss... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag tog huntail på ruby o gorebyss på sapphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 men vem är bäst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 jag har båda två Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 huntail är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 jag gillar båda... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg