Frida____ Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Kan någon fusk till GTA? Skriv dom här ! // Frida Citera
Neko Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Jag tror hon menar GTA, alltså 1:an. Pröva gå in på www.gamewinners.com Borde finnas fusk där.. Citera
rolling stones Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 finns på gtasajten tror jag Citera
Boffaroffe Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 det borde finnas på www.megagames.com Citera
The_One_And_Only Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 (redigerat) Jag tycker att alla som frågar om det finns fusk till ett specielt spel måste vara helt pantade i skallen! Hur svårt kan de vara att först titta på Fuska.se ?? Och sen finns ju Cheatplanet, Megagames, Fusk.se (Som har sina fusk som länkar till Fuska.se) och 911 Cheats bara för att nämna några! Sen kan man alltid Googla och söka på typ. Cheats+games eller nått! Hur svårt e de ? :angry: Redigerat 10 Augusti 2004 av The_One_And_Only Citera
Bengt Erik Gran Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Skrivet 14 Augusti 2004 Super well Du får tillgång till alla banor 6031769 Dina liv tar aldrig slut. Suckmyrocket Du får alla vapen, en skyddsdräkt och en nyckel Stevesmates Tar bort poliserna ur spelet Itcouldbeyou Du får 999999999 poäng Hate machine Du får 10st Multiplierup Buckfast Tryck på gångerknappen så får du fullt med vapen Heart of Gold Låter dig se alla filmer Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.