Sunny Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Vad ska man göra efter att man sprängt betongdörren till Rasmusens forskningscenter? Har hittat hittat en rumsbeskrivning men INGET mer... var finns lexikon och sånt man ska plocka upp? och Och var finns dyrken man behöver till dörren en trappa upp? Detta står inte i det färdiga fusket som finns. Har jag missat nåt från första rummet kanske? Citera
Paradox Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 dyrken är en korköppnare som finns där hemma :P Citera
Sunny Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Jag går bet på att hitta korköppnaren, var ligger den? En fråga till: var i forskningscentret ligger lexikon och runskriftspapper? Innan man dyrkat upp dörren? Citera
cassy86 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Dyrken ligger på tvn tror jag om inte i allafall till höger innan de går ut igenom fönstret det andra finns innan för dörren som man ska dyrka upp vad jag vet men jag kan ha fel! Citera
Tilda Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Hur kommer man in där man måste ju stäna av larmet hur gör man det? Citera
Gäst henke37 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Dyrken ligger på kassaskåpet uppe hos Harry. Citera
Ratchet Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 Dyrken är på kassaskåpet på vinden! Man skall spränga upp en betong dörr men 4 dynamitgubbar på baksidan av huset för att inte aktivera larmen! Citera
nebbig Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 är det spelet roligt? :huh: Nej <_< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.