:Fuskaren: Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 nej man ska spara master ball jag fånga min Rayquaza med en great ball eller Poke ball eller en ultra boll (vet inte vilken) och slösa ej master ball på Kyogre ta net ball om nån ville veta det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 jag använde Masterball på Latios... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 jag anvende ultra ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 på rayquaza så använde jag en massa greatballs...men jag fångade den med en Timer ball... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 min kompis och jag anvende pokeboll på Rayquaza efter halva livet och vi fångade faktist den med vår otroliga tur vi blev något förvånad och efter cirka 5sec skrek vi YEEEEEEESSSSS!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Man ska ha metagross i typ lv68(det hade jag) den döda alla för utom den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 vilka alla...de som finns i tornet...man kan fånga Claydol där...den är rätt bra...finns det nån mer sällsynt där som är svår att hitta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 hur fångar man latias och latios lett? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Ja altaria Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 surfa mycket på havet...där hitta man Latias/latios... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 föresten pratar du om sky pillar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 jag, nä..men man fångar ju Rayquaza där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg