Heaz Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 vilka alla...de som finns i tornet...man kan fånga Claydol där...den är rätt bra...finns det nån mer sällsynt där som är svår att hitta? Jag hittade Bannete(eller vad den heter, shuppets största). Men i vilket fall, fångade jag Rayquaza med great ball när han flya! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 smiter latios/latias ofta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 japp, väldigt ofta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 smiter latios/latias ofta? De gör fled dirket. Det är bra att ha mean lock eller någon annan attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 okej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 jag använde Masterball på Latios... anvende ingen master ball bara en masa ultra ball det tog tid men jag fångade denjag har totalt 2 master balls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (Heaz @ 05/08-2004 13:58:13) smiter latios/latias ofta? De gör fled dirket. Det är bra att ha mean lock eller någon annan attack man kan också ha wobafet utte i strid då flyr de inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 eller traphinch med 'arena trap'. :) (helst sex stycken) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (Heaz @ 05/08-2004 13:58:13) smiter latios/latias ofta? De gör fled dirket. Det är bra att ha mean lock eller någon annan attack mean look funkar inte för att latias/latios smiter innan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg