Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Geforce, märket är bra och billig men jag vet ju f*n ifall det passar din dator! ;)

men köp en med 256 mb (de rockar fett som fa&) själv har jag en rutten dator, medans min famlijedator är jättebra (3,2 gH och 256 mb grafikkort och 120 gb)

min dator har 999 mh 36 mb grafik kort och 40 gb... fast det är en speldator så den klara mycket som tur e!

Skrivet

Geforce, märket är bra och billig men jag vet ju f*n ifall det passar din dator! ;)

men köp en med 256 mb (de rockar fett som fa&) själv har jag en rutten dator, medans min famlijedator är jättebra (3,2 gH och 256 mb grafikkort och 120 gb)

min dator har 999 mh 36 mb grafik kort och 40 gb... fast det är en speldator så den klara mycket som tur e!

Om grafikkortet är slött, som tex GF 5700 så finns det ingen som hellst vinnst med att ha 256 minne, det kan till och med göra kortet segare, dessutom är nvida lite dyrare än ati :P

(själv föredrar jag nVida)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...