NightMaker Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) jag kanske vet hur man kopierar pokemon läste det på en sida det stog så här för att kopiera pokemon gå till datorn i första staden och sätt in en pokemon i en tom box.när det sparas slå av spelet.sätt på spelet igen. ps du ska ha en pokemon med samma namn i din ägo och i boxen som du la pokemonen i. :kung: fattar inte det här du ska ha en pokemon med samma namn i din ägo och i boxen som du la pokemonen i :( snälla svara fort :( Redigerat 3 Augusti 2004 av robban83 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) Till Ruby och Sapphire funkar inte det fusket,för att det inte laddar när man byter box! Det fusket är till Gold/Silver! Redigerat 3 Augusti 2004 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 :lol: :lol: :lol: nej jag lyckades :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 jag hajar inte förklar lite lättare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Till Ruby och Sapphire funkar inte det fusket,för att det inte laddar när man byter box! Det fusket är till Gold/Silver! men det går kanske om man inte gör save utan för datan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (Thunder-Pikachu @ 03/08-2004 20:55:19) Till Ruby och Sapphire funkar inte det fusket,för att det inte laddar när man byter box! Det fusket är till Gold/Silver! men det går kanske om man inte gör save utan för datan :) just det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 det funkar iallafall på crystal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) okok jag jer er sidan jag hittade hur man clonade http://www.gamewinners.com Redigerat 3 Augusti 2004 av robban83 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 :cool: sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 det går väl inte artt klona på Ruby? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 det går väl inte artt klona på Ruby? jag lyckades :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jga förstår inte hur man ska göra, eftersom det inte sparar när man byter box, borde det inte gå rent teoretiskt.. men jag tror dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg