NightMaker Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) jag kanske vet hur man kopierar pokemon läste det på en sida det stog så här för att kopiera pokemon gå till datorn i första staden och sätt in en pokemon i en tom box.när det sparas slå av spelet.sätt på spelet igen. ps du ska ha en pokemon med samma namn i din ägo och i boxen som du la pokemonen i. :kung: fattar inte det här du ska ha en pokemon med samma namn i din ägo och i boxen som du la pokemonen i :( snälla svara fort :( Redigerat 3 Augusti 2004 av robban83
Veilor Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) Till Ruby och Sapphire funkar inte det fusket,för att det inte laddar när man byter box! Det fusket är till Gold/Silver! Redigerat 3 Augusti 2004 av ZteelMan
NightMaker Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 :lol: :lol: :lol: nej jag lyckades :lol:
Gäst 0012 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Till Ruby och Sapphire funkar inte det fusket,för att det inte laddar när man byter box! Det fusket är till Gold/Silver! men det går kanske om man inte gör save utan för datan :)
NightMaker Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 (Thunder-Pikachu @ 03/08-2004 20:55:19) Till Ruby och Sapphire funkar inte det fusket,för att det inte laddar när man byter box! Det fusket är till Gold/Silver! men det går kanske om man inte gör save utan för datan :) just det
NightMaker Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) okok jag jer er sidan jag hittade hur man clonade http://www.gamewinners.com Redigerat 3 Augusti 2004 av robban83
NightMaker Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 det går väl inte artt klona på Ruby? jag lyckades :cool:
Heaz Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 Jga förstår inte hur man ska göra, eftersom det inte sparar när man byter box, borde det inte gå rent teoretiskt.. men jag tror dig.
Rekommendera inlägg