0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Går det att klona på det? Kan nån säga hur i såna fall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Kolla på www.cheatplanet.com. jag har sett att det går, men kommer inte ihåg hur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Kolla på www.cheatplanet.com. jag har sett att det går, men kommer inte ihåg hur. japp det är cheat planet.com :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 coolt o clona då kan man clona latias latios :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag skulle klona Rayquaza, för min kompis brorsa vill jättegärna ha den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 det går ej att klona på ruby/sapphire bara på dom äldre versionerna för när man byter box i ruby eller sapphire sparas det inte det fusket funkar tex till Guld och silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 ok....tack för alla svar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg