Morfin Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 jag vet inte om jag ska sälja mitt xbox och ha gamecube vad tycker ni? :unsure:
finaly_man Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 Jag tycker du gör ett bra val att sälja xbox.
Spliffor Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 Ja tycker också du ska selja X-box men ja tycker ju inte lika dant som dig
Metroid Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 Sälj ej xboxet... Eller jag vet ej jag har gamecube o xbox så vet ej vad jag skulle gö i sittvationen :gitarr:
ZANN0 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 jaha så du hade tänkt att sälja xboxet köpa ett gamecube och köpa ett spel som kostar lika mycket som konsolen SÄLJ DET INTE FÖR f*n det är så j*vla dyrt med gamecube chippa xboxen istället här hittar du chip www.psxcare.com
Light Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 Hum svårt val,, men jag tycker du ska ha kvar x-box halo 2 kommer ju ut den 9 november o de MÅSTE man ju ha !!Hehe men GC har ändå ett par ricktigt jäkla bra spel ute denna sommarn ! :P X-Box kommer inte med särskillt mkt bra spel förren den 9 november :lol:
Haggen Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 inte särskillt bra spel!!!! ska jag nämna nåra av dom många som kommer(innan 9 november) : Fable Jade impire Unreal tournament 2 Starwars republic command Starwars Battlefront Burnout 3 HL2 Doom 3 Brothers in Arms jag kan ränkna upp fler om du vill.
kkthxbye Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Gc har ju mario teamet .... lite fler barnspel där men ha kvar X-box
kkthxbye Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Gc har ju mario teamet .... lite fler barnspel där men ha kvar X-box
The Moose Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Nej,i detta läge säljer man bara inte sitt xbox mot ett GC.Tänk alla xbox psel som ska komma ut...
Rekommendera inlägg