Morfin Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 jag vet inte om jag ska sälja mitt xbox och ha gamecube vad tycker ni? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag tycker du gör ett bra val att sälja xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Ja tycker också du ska selja X-box men ja tycker ju inte lika dant som dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Sälj inte Xbox!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Sälj ej xboxet... Eller jag vet ej jag har gamecube o xbox så vet ej vad jag skulle gö i sittvationen :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 jaha så du hade tänkt att sälja xboxet köpa ett gamecube och köpa ett spel som kostar lika mycket som konsolen SÄLJ DET INTE FÖR f*n det är så j*vla dyrt med gamecube chippa xboxen istället här hittar du chip www.psxcare.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Hum svårt val,, men jag tycker du ska ha kvar x-box halo 2 kommer ju ut den 9 november o de MÅSTE man ju ha !!Hehe men GC har ändå ett par ricktigt jäkla bra spel ute denna sommarn ! :P X-Box kommer inte med särskillt mkt bra spel förren den 9 november :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 inte särskillt bra spel!!!! ska jag nämna nåra av dom många som kommer(innan 9 november) : Fable Jade impire Unreal tournament 2 Starwars republic command Starwars Battlefront Burnout 3 HL2 Doom 3 Brothers in Arms jag kan ränkna upp fler om du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Gc har ju mario teamet .... lite fler barnspel där men ha kvar X-box Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Gc har ju mario teamet .... lite fler barnspel där men ha kvar X-box Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Ja ha det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Nej,i detta läge säljer man bara inte sitt xbox mot ett GC.Tänk alla xbox psel som ska komma ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg