# 21 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Behåll X-box. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Sälj inte xboxet.... F*n GC suger ju jämfört me xbox... xbox har live, xbox har hårdisk, xbox kan man kolla på DVD, Man kan köra systemlink.... Sälj de inte cuben är inge bättre... Bara sämre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Sälj inte xboxet.... F*n GC suger ju jämfört me xbox... xbox har live, xbox har hårdisk, xbox kan man kolla på DVD, Man kan köra systemlink.... Sälj de inte cuben är inge bättre... Bara sämre Helt rätt .. jag har tänkt o gjort tvärt om :P.. sälja gc o ps2 o köpa xbox... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (redigerat) jag tycker man måste vara ganska sjuk i huvet om man säljer xbox för gc och jag gc har mer barnspel förutom då metroid prime och ja dom har action spel men jag kallar inte starfox ett riktigt action en räv en groda en åsna och en örn liksom det är disney stil så valet är enkelt SÄLJ INTE XBOX Redigerat 16 Augusti 2004 av ZANN0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 jag tycker man måste vara ganska sjuk i huvet om man säljer xbox för gc och jag gc har mer barnspel förutom då metroid prime och ja dom har action spel men jag kallar inte starfox ett riktigt action en räv en groda en åsna och en örn liksom det är disney stil så valet är enkelt SÄLJ INTE XBOX sjuk i huvudet är att ta i men sälj inte Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Gc suger ju inte men man får bestämma själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 jo det tycker jag också men jag har många kompisar som har gc och jag skulle inte påstå att dom är sjuka i huvudet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 jo det tycker jag också men jag har många kompisar som har gc och jag skulle inte påstå att dom är sjuka i huvudet inga av mina kompisar har gc..... :( back to the topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 jaja förlåt men sälj inte xbox för en kub snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 jaja förlåt men sälj inte xbox för en kub snälla du ska skulle skriva sälj inte box mot en cube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morfin Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 jag förlåter :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 SÄLJ INTE XBOXEN!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg