Gäst 0012 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 varför har du gjort så admin därför det blir en ny medlem varje dag så måste du ta bort inlägg från oss kolla jag hade elite-gamer nu e jag uber-fuskare vad dålig ide :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 ja d tycker jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Han har inte tagit bort några inlägg. Han har bara gjort så att dom delar av forumet som man måste bli medlem i inte räknas med i rankingen.. Det vill säga om du skriver i tex Bästagruppen så räknas inte det inlägget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 varför räknas det inte är ni avenskjuka bara för att alla har mer inlägg än er Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Kakarott, det verkar som att du bara bryr dej om hur mycket inlägg man har, man är inte bäst för att man har mest inlägg... För liksom, de inlägg man gör i gruppen, dem ser ju inte såna som inte har medlemskap i grupp, och inlägg som man inte ser och så kan vara ganska onödiga, om ni förstår hur jag menar. Fast det beror ju på hur man ser på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Inga expertkommentarer här!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Eh? Vad är det som driver dej till att spamma sådär om jag får fråga? Vadå expertkommentarer? Det är förståndiga kommentarer om jag får döpa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Men inte om jag får dömma. Du kommer ijämt in för att skriva så mycket och att försöka göra det bästa inlägget. Varför då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 http://www.alliedassault.com/phpBB2/images/smiles/icon_offtopic.gif jaja lägg ner nu... Använd PM för att tjaffsa eller gör det helst inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 j*vla n00bar.vem i h*lvete bryr sej om ranken? man kan bara flabba =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 vad hanget? skriver bara du för nöjes skull eller??? bryr du dig inte om du skriver för nått eftersom du skriver att man bara ska flabba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 klart f*n att jag skriver för nöjes skull. vad annars? om man inte tycker det e skoj ska man la inte vara här ? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.