Veilor Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 nejdå,jag hade det på två nätter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Men jag menar att man kan spela typ 5 timmar sen stänga av det och spel 10 timmar nästa dag kan man det??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 ja,det kan man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Ok :D :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 (redigerat) ett tips ha så många handkontroller i.kolla här: 1handkontroll 20tim 2handkontroller 15tim 3handkontroller 10tim 4handkontroller 5tim Redigerat 4 Augusti 2004 av SSBM Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Ehh.. jag fattar inte riktigt :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 när man får Mewto så ska man ju ha på det i 20 timmar i Vs mode måste man ha på det tills det har gått 20 timmar eller kan man stänga av det i mellan? kör några matcher på vs mode istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Man måste ju köra 700 matcher det tar ju evigheter :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Nej det är bara att ta ett liv sen själv mord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 blir lite tjatigt men dt funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Hur lång tid tar det ungefär? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 vet inte tar väl nåra timmar eller dagar beroende på hur du kör men jag rekommendera att du tar med minneskortet o kör hos kompisar med ditt minneskort för då blir dt fler masther men på ditt kort kom alltid ihå att dt ere kortet somn räknas inte skivan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg