Veilor Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag undrar om nån lyssnar på hammerfall här..hammerfall är den bästa Svenska hårdrocksgruppen.efter kommer Dream Evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 In Flames är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Jag diggar Hammerfall Halvt... Vissa låtar är bra som Hearts Of Fire :lol: Gillar Good Charlotte o Offspring mer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 mm,Hearts of fire är s*itbra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Hearts On Fire e den enda bra låten dom har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Nej.... hearts of fire va nr 2 på ett album 3:an rockar stenhårt... Nån som vet vilken låt jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Nej.... hearts of fire va nr 2 på ett album 3:an rockar stenhårt... Nån som vet vilken låt jag menar? Renegade?Crimson Thunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jag vet inte va den heter :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (redigerat) In Flames är också bra,glömde dom..men Hearts On Fire är bra,men inte deras bästa.. Min favorit är The Dragon Lies Bleeding, den låten finns på deras första skiva. Dom har släppt 5skivor,men den senaste är en live CD.. Deras Cd'n 1.Glory To The Brave 2.Legacy Of Kings 3. Renegade 4.Crimson Thunder 5.One Crimson Night(LIVE CD) Redigerat 9 Augusti 2004 av ZteelMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 In Flames är bättre. håller med dig 666% inflames äger alla andra svenska band. men hammerfall e ju också ett bra band.( har sångarens autograf i hammerfall. :cool: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Ja,In Flames är bra..men Här är min lista på svenska Hårdrocksband: 1.HammerFall 2.Lost Horizon 3.Dream Evil 4.In Flames (Fast egentligen ligger alla dom på första plats) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.