V.I.P Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag har försökt allt men det funkar inte troligen är det för gammalt men jag undrar om någon kan ha en ide om hur man får det att funka på xp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag har försökt allt men det funkar inte troligen är det för gammalt men jag undrar om någon kan ha en ide om hur man får det att funka på xp? om du har en genväg till spelet på skrivbordet så ska du höger klicka på ikonen ock gå in på egenskaper,sen klicakr du på kompatibilitet och sen kryssar du för där det står följande:kompatibilitetsläge och sen då du har gjor det så är det bara att välja ett av windows som finns på listan och trycka verkställ.sen tror jag att det ska fungera att spela det spelet på xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag hade Populous3 The Begining och jag kunde spela med den på xp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V.I.P Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Har provat alla olika kompabiliteter, men det hjälper inte. Det startar bara inte. Har kört det på Win 98/ME. Utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Jag hade Populous3 The Begining och jag kunde spela med den på xp... Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.