Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Jag köpte det på expert vilken expert. Asså jag letade som en galning ia alla afärer utan att hitta det, sen helt plötsligt så hittar alla det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 webbhallen kan du köpa det på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 tror ni jag ljuger.....jag tror ni är avendsjuk på mig :P + min broder har också grejat det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Jag har klarat alla updrag på alla svårighetsgraderna på yuris revenge! Jag har öpnatt versta coola saken så man har alla bygnader och superwepons och sånt. i sama lag! Det är skitt roligt! Så jag uttklasar när jag kör mott alla bruttal enemis mott mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 har spelat i dag mot 7 B tog 1h and 35min....jag var yuri... ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 köpte yuri idag på webbhallen :D tidigare har jag bara kört redalert 2. längsta gamet jag spelat tog cirka 45 timmar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 alla mina brukar ta 1 h och 45 min .. jag leker med motståndarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 alla mina brukar ta 1 h och 45 min .. jag leker med motståndarna ja, det tar ungefär lika lång tid för mig :P Och jag leker också med motståndarna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (No Fear @ 14/08-2004 08:41:50) alla mina brukar ta 1 h och 45 min .. jag leker med motståndarna ja, det tar ungefär lika lång tid för mig :P Och jag leker också med motståndarna :D gjorde ungefär 90 spindlar det var roligt!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) Yuri´s Revenge är lite för lätt tycker jag Eagle Red är mycket svårare... B) 100 INLÄGG....:) yeaaaa Redigerat 15 Augusti 2004 av Rockmagnus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.