samfisher Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Vilken/Vilka Skatare Tycker Ni E Grymmaste..........Själv Tycker Jag Att Grymmaste Åkare E Bam Margera,Chad Muska och Rodney Mullen :D :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 jag tycker Tony Hawk och Bam Margera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Eric Koston och Paul Rodriguez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Tony Hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Rodney Mullen och Tony Hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Vilken/Vilka Skatare Tycker Ni E Grymmaste..........Själv Tycker Jag Att Grymmaste Åkare E Bam Margera,Chad Muska och Rodney Mullen :D :meddum: ´Bam,Chad, mullen han kom på kickflip bla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (ps2_boy @ 05/08-2004 20:31:06) Vilken/Vilka Skatare Tycker Ni E Grymmaste..........Själv Tycker Jag Att Grymmaste Åkare E Bam Margera,Chad Muska och Rodney Mullen :D :meddum: ´Bam,Chad, mullen han kom på kickflip bla Jag Vet :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 fett lungt bam margera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jag !! :D nej skämta chad muska e han e cool :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Skatar själv... Men min favorit är Rodney Mullen... Han är så j*vla grym på manualtricken B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Yup Men åka i ramp e läbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 eeee toney å jag så klart och bob e vel ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.