NosH Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 vad är det tråkigaste ämnet i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag tycker matte iaf och engelska suger hårt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Något ämne inom NO skulle jag tro.. Kemi eller Biologi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Engelska, nog... Jag får lära mig saker jag redan kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 säger som kanji.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 alla ämnen är tråkiga förutom rast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Men idrott tycker jag är rätt bra och kul.. men jag hatar fortfarande ma och eng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Men idrott tycker jag är rätt bra och kul.. men jag hatar fortfarande ma och eng... Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Bild och Musik. Jag är så dålig på dom ämnena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Svenska och Idrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Bild och Musik. Jag är så dålig på dom ämnena. Jag älskar dom ämnena!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Engelska och finska. Engelska går ag igenom som jag viste för 3år sedan Finska = för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.