Magne Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Vad händer/får när man klarar MT.BATTLE på Pokemon Colloseum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 man får ho oh!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag fick en time flute <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 jaaaa men alla 100!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Jag fick bara 1200 Pokecoupons. Men får man verkligen ho oh för jag fick inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 jag fick den!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Skulle man kanske inte valt att låta abra teleportera en tillbaka. Tror ni att det kan vara det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Nej. Man ska ha alla Shadow pkmn och rena allihop. Sedan ska du klara mt.battle på COLOSSEUM MODE OCH INTE PÅ STORY MODE. Då ska man kunna få Ho-oh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Jaha, det ska jag försöka med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 ok.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 vad är MT.BATTLE ? :huh: står det typ för master battle? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) Mt. brukar man ha som namn på ett berg och mt.battle är ett stort berg. tex mt everest. mt är förkortning på mont eller hur det nu stavas men uttalas mount. Vore bli svenska lärare när jag blir stor. hehe Redigerat 7 Augusti 2004 av Foxyrock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg