Zvamp_master Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Tja jag har inte fångat alla shadow pokémon men jag har planerat att klara alla på mt.battle! någon som kan ge ett råd hur man renar alla pokémon snabbare?????MÅSTE VETA!
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Ge dem bara massa Vivid cent och om affären i Agate inte kan sälja dem till dej ska du snacka med en tjej i agate med blå kläder och så får du en cologne case.
Zvamp_master Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 ok....och vad e "cologne case" för nåt?svara fort jag DÖR nästan!
Foxyrock Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 Det är en key item som dina cents du köper i agate village som du kan använda på dina pokemon så gillar dem dig mer och det lila går ner på shadow pokemonen du använder dem på. Vivid cent är bäst.
Zvamp_master Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 OK men beskriv lite mera jag har nemligen kollat men det finns ingen som ger eller säljer sådana prylar......
Rekommendera inlägg