primat Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 jag har kollat på fusk sidor men ingen stämmer!!! :( Kan ni fusk? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 nej, men har du kollat på gamewinners.com? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 jag har kollat på fusk sidor men ingen stämmer!!! :( Kan ni fusk? :huh: här komer fusk! ;) För att skriva in koderna, gå till Options och sedan till Magic Codes alternativet. FOURBYFOUR - Stora hjul. BODYARMOR - Alla ballonger är gula. OPPOSITESATTRACT - Alla ballonger är i regnbågens färger. TOXICOFFENDER - Alla ballonger är gröna. BOMBSAWAY - Alla ballonger är röda ROCKETFUEL - Alla ballonger är blå. BYEBYEBALLOONS - Bort med vapen. VITAMINB - Ingen banan gräns. NOYELLOWSTUFF - Ta bort bananer. TIMETOLOSE - Ultimat AI. FREEFORALL - Maximum power-up. FREEFRUIT - Starta med 10 bananer. JUKEBOX - Musik meny. ARNOLD - Stora gubbar. TEENYWEENIES - Små gubbar. OFFROAD - Fyr-hjuls drift. om det inte går då gör du bara fell! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Om du inte vet skriv in fusken på options och magic codes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 wow finns det?? Magic Codes... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 öhh..ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 BLABBERMOUTH = röst tuta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 jag har provat FourbyFour funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 TIMETOLOSE är den enda som inte funkade för mig...jag gjorde säkert fel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Funkade BLABBERMOUTH? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jo, det funkar, det vet jag.. Men four by four har jag aldrig sett förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 four by four funka för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg