Hubery Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Jag hatar kryp och spindlar... :evil: jag bara ryser om jag ser en spinden på tv.... :evil: Och jag hatar spindlar mer en allt nästan.. :evil: nån annan som holler med.????? :evil: Citera
SlippinG Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Nej jag håller inte med. Dom är mysiga när dom kryper upp för benet och vill hälsa på :P Citera
Hubery Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Nej jag håller inte med. Dom är mysiga när dom kryper upp för benet och vill hälsa på :P Ska man tro på det eller ska jag börja gilla spindlar.... ;) Citera
NosH Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 gillar inte spindlar särskilt inte dom stora Citera
Gäst jocke2004 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Jag hatar kryp och spindlar... :evil: jag bara ryser om jag ser en spinden på tv.... :evil: Och jag hatar spindlar mer en allt nästan.. :evil: nån annan som holler med.????? :evil: samma här Citera
# 21 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Jag hatar allt litet som flyger runt i luften. Citera
Dream Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 insekter och sånt är hur dåligt som helst jag hatar spindlar på grund av när jag satt i en bil så kom en spindel som ungerfär är 10lång men inte stor kom krypande och bett mig jävl....kryp grrrr Citera
Gäst jocke2004 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 hade den bitit mej hade jag tagit igäl han/hon Citera
Dream Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 verkligen men ser det så här insekter bli mat åt fåglar kycklingar och sånt de bli stora och tjockar och vi käka kycklingarna så det är det som är bra med kryp men jag hatar de ändå Citera
Anderzzon Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 Fågel spindlar e inte så farliga men silckes maskar UGHH :blink: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.