Mezox Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 jag vet ej vad dom heter jag har monmon och renamon och agumon jag har alas cempions dom är hookmon och greymon och kyubimon :P :bah: :zzz: :P Jag har tvås Champion och ens ultimate: lv:26 11 13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) veemon? Veemon går inte att få i 2003! tror jag... tänker... nej... hur långt har du komit? har du spöat några "gym ledare?" är du i Amastrue? (eller hur man nu stavar) Jo, man ska hjälpa en man sen får man Veemon tror jag. Sorry, för dubbelpost :( Redigerat 7 Augusti 2004 av Master_Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Ifall man vill ha veemon ska man gåt till "Protocol Ruinr" När du klarat Byakko ledaren i Mirage Tower. Gå med EN digimon somm ligger i level 20 lr mindere (jag rekomenderar Agumon level 19) ungefär där Baronmon satt när han gjorde "TNT Chipp" så hittar du en "DRI Bob" Som vill ha Veemons DNA från Paildramon. Gå sen direck till Bulk Bridge och kolla efter en Paildramon :student: (Jag tog honom med Graymon Skil 89 =2 av hans besta atack) :kung: :evil: Men jag orkar inte bereta hur man får "Imperldramon Paladin mod" :evil: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 vart och vad är gym ledarna var ska man vara och vad ska man va någonstans :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg