Dream Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 varför finns det buggar i spel som gta och sånt?ska inte de fixa alla buggar innan det säljer det som alltså min gta 3 det när jag gick och skulle köra en bil så när jag :blink: körde på nån så kom jag igenom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 när jag gjorde en stunt så hoppade jag rakt in i ett hus och fasnade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 På Driv3r så kom jag och min kompis precis till Nice (frankrike) och när vi var i huset så gjorde vi en volt frammåt mot en blomkruka med en palm i tror jag och där fastnade vi ovh var tvungna att starta om! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 när jag gjorde en stunt så hoppade jag rakt in i ett hus och fasnade Coolt det måste vart skoj.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 När jag kör på en väg blir vägen typ genom skinlig och sen stannar spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 kanske för att dom inte har hunnit bugtesta det så att alla buggar försvinner. dom vill väl släppa spelet nån gång också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Ja det är ju klart eller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 ja men dom borde fixa buggarna eller? för dt e ine så kul me buggar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 För det är i stort sett omöjöigt att fixa alla buggar i ett spel eftersom de ofta är flera hundra och svåra att hitta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 För det är i stort sett omöjöigt att fixa alla buggar i ett spel eftersom de ofta är flera hundra och svåra att hitta. sant, och sedan om dom fixar en bug så kan det leda till att en ny bugg upstår på ett annat ställe, det är istort sätt omöjligt idag att göra ett avancerat spel, typ gta och driver utan några buggar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Men jag tycker att några buggar kan va roliga :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 kanske det me det är ibland störande t.e.x man har klarat sista bossen och allt stata om och så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg