Gäst max99 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 en gång på driv3r så snubblade gubben och kunde inte resa sig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Men en sak undrar jag har alla tv spel buggar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 det har dom säkert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 nu har dt kommit massa buggar i cs så har dt aldrig varit förut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 när jag gjorde en stunt så hoppade jag rakt in i ett hus och fasnade Stunt ? vad för spel ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 gta såklart..buggarnas konung Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 gta såklart..buggarnas konung :lol: :lol: hahha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 är spiderman 2 ps2 lite hackig? det var det i ettan :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jag tycker det är kul att leta buggar. Då vet man att speltillverkaren har sina brister. Ungefär lika kula som att hitta fel hos sin partner. För stor underläpp, fula ögonbryn osv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 det lät ju schysst :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg