0014 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 vem har bevisat vad+? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 jonny moto bevisa att det finns spel för 50 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Här är ett vittne och jag menar mig själv. Belive it or not! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Vem vet om det finns spel för detta pris, kanske utan låda o manual, men det kan ju vara stulit eller brända spel o det är inte bra att sälja sådana för 50:- o dels är det olagligt att sälja spel på det sättet om ingen visste det. Detta är ett forum för fusk o inte någon auktion som Ebay eller Tradera.. Men först vill jag se spelet för 50:- innan det pratas så mkt om det. Ingen har visat spel för 50:- i dag, kanske om NGC2 kommer, kanske spelen sjunker till 50:- o det tar några år dit.. MvH dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Vad menar du med aktion, har nån här sagt "vad får jag för det här spelet :?: " " första... andra... tredje... sålt till manen i rött där borta. eller nåt liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prince_goku Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 japp det är en aktion det finns en aktionsida som heter www.tradera.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Jag fråga om det var en auktion i forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonny moto Skrivet 8 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 heja kakarott heja kakarott om ni inte tror så kan jag låvatio fingrar upp till gud Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 inlägg låst... §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg