mario Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 hur får man giga bowser? jag har honom bara på trofe :(
mario Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 what the!?! :blink: :blink: :blink: går det inte med gameshark? :huh:
mario Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 alså anvenda gameshark till ssbm så man kan få giga bowser jag kom just på att min kompis har anvent gameshark så man kan köra som giga bowser det verkar så kolt att ha giga bowser i kamp och derför frågar jag alså vill du inte ha giga bowser!?!
NosH Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 alså anvenda gameshark till ssbm så man kan få giga bowser jag kom just på att min kompis har anvent gameshark så man kan köra som giga bowser det verkar så kolt att ha giga bowser i kamp och derför frågar jag alså vill du inte ha giga bowser!?! jag villha han
Netsire Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Du en del fråga vad är Gameshark så kanske jag kan hjälpa dig
mario Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 (Samus the king @ 05/08-2004 22:17:57) alså anvenda gameshark till ssbm så man kan få giga bowser jag kom just på att min kompis har anvent gameshark så man kan köra som giga bowser det verkar så kolt att ha giga bowser i kamp och derför frågar jag alså vill du inte ha giga bowser!?! jag villha han öh alså tror du inte att det fins nån anan som vill ha giga bowser det tror jag ellervad tror du? :huh: alså jag är säker på att alla vill ha han som sin favo!
Blitzcat Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 HAr inte alla än men har i alla fall giga bowser.... :unsure: :)
mario Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 HAr inte alla än men har i alla fall giga bowser.... :unsure: :) är det sant :blink: :blink: :blink: hur fick du tag i gamesharken eller den andra fusk saken öh vad hete den nu igen..
mario Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Vad är gameshark? jag tror att det är nått sorts fusk som man seter in i konsolen och typ skriver i enmasa kåder den som jag vill så järna så jag kan få giga bowser
Rekommendera inlägg