Jedi Master 2 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 (Pippo @ 06/08-2004 21:18:30) va?? du säger ju kanske de på alla. Han har väll inte betämt sig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 jag typ måste köpa en nytt grafik kort,jag har bara Gefroce 2!! VAD TYCKER NI ? min pappa ska till tyskland o storhandla med sina kompisraom 1-2 månader,tänkte köpa det där,men några tips.. PS:dem e lite billigare i tyskland :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 jag typ måste köpa en nytt grafik kort,jag har bara Gefroce 2!! VAD TYCKER NI ? min pappa ska till tyskland o storhandla med sina kompisraom 1-2 månader,tänkte köpa det där,men några tips.. PS:dem e lite billigare i tyskland :) Ta och köp ett Asus Radeon 9800 XT. B) Enligt PC gamer så är det det bästa grafikkort man kan köpa. I deras stora test som var mellan GeForce och Radeon så vann Radeon med sitt Asus Radeon 9800 XT,det fick 91% på testet medans alla nadra kort fick mellan 70-90 %. Men enligt dom så går det på 6 000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=122901&cks=PRL Detta kort är det prisvärdaste enligt mig iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. Fusion Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) (Schassen @ 07/08-2004 10:49:12) jag typ måste köpa en nytt grafik kort,jag har bara Gefroce 2!! VAD TYCKER NI ? min pappa ska till tyskland o storhandla med sina kompisraom 1-2 månader,tänkte köpa det där,men några tips.. PS:dem e lite billigare i tyskland :) Ta och köp ett Asus Radeon 9800 XT. B) Enligt PC gamer så är det det bästa grafikkort man kan köpa. I deras stora test som var mellan GeForce och Radeon så vann Radeon med sitt Asus Radeon 9800 XT,det fick 91% på testet medans alla nadra kort fick mellan 70-90 %. Men enligt dom så går det på 6 000:- men nu var ju det testet jävligt gammalt.. här har du grejer!http://www.datorbutiken.com/se/default.php...HTEXRADX800XTIC x800 med en jevla bra kylning! Redigerat 7 Augusti 2004 av Mr. Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 jag gillar verkligen det du tipsade honom om Mr. Fusion men det kostade ganska mycket må jag säga,men eftersom det kostar så där mycket så måste det vara otroligt bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 (redigerat) (Schassen @ 07/08-2004 10:49:12) jag typ måste köpa en nytt grafik kort,jag har bara Gefroce 2!! VAD TYCKER NI ? min pappa ska till tyskland o storhandla med sina kompisraom 1-2 månader,tänkte köpa det där,men några tips.. PS:dem e lite billigare i tyskland :) Ta och köp ett Asus Radeon 9800 XT. B) Enligt PC gamer så är det det bästa grafikkort man kan köpa. I deras stora test som var mellan GeForce och Radeon så vann Radeon med sitt Asus Radeon 9800 XT,det fick 91% på testet medans alla nadra kort fick mellan 70-90 %. Men enligt dom så går det på 6 000:- Får nog ta o köpa något billigare =P min kompis har Gefroce Ultima 4,nåt sånt,och han säger att det e bra =) Admin:Ditt var bra,får tänka på saken,om alla grafik kort som e bra :D Redigerat 8 Augusti 2004 av Shanks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 (Pippo @ 06/08-2004 21:18:30) va?? du säger ju kanske de på alla. Jag vet jag har svårt att bästemma mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.