0014 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jo men spirit temple är roligare.. =).... när du befriat alla så får du nått slags bevis så du kan komma till spirit temple....det är ett vanligt papper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Ungefär som med Zeldas brev då? Jag undrar fortfarande var man ska lämna sågen i byteskedjan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 precis efter att du hoppat över bron till Gerudo valley så ser du 2-3 tält eller det kanske bara va ett...hur som helst så gå in där och prata med ledaren...visa upp svärdet för honom så ger han dig ett avbrutet biggoronsword... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Okej, jag gör det imorron, för nu är det Go' natt för mig! Men vart ska man lämna det, finns det någon komplett bytes-kedje-guide? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jag tror du ska lämna svärdet till en stor goron uppe i death mountain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 japp...sen får du ett recept på ögondroppar av honom för att han har fått lavadamm i ögonen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 vart får man gold hands :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 golden gauntlets, eller??? de som gör att man kan lyfta större stenar än förut....de hittar man i Skuggsigillet inne i Ganons slott.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 golden gauntlets, eller??? de som gör att man kan lyfta större stenar än förut....de hittar man i Skuggsigillet inne i Ganons slott.. oki men vet du vad man ska ha mask of thurt :?: för esten kan jag bli medlem i zelda kluben :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 vad man ska ha den till?? man kan läsa på heliga stenar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 vad man ska ha den till?? man kan läsa på heliga stenar... oki Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 du vet dom där "gossip stones.." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg