wolfheart zelda=king Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 [/color]har du en karta till gurudo treining grund Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 hur kan du då vara i shadow temple?? är det nå fel eler jag medade den dära magi stenen ps jag har klarat fram va...vad är det du försöker säga..du kan inte ha kommit till Shadow temple innan du fått de tre första stenarna...du måste vara stor när du går in där och utan alla te stenar kan du inte bli stor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 [/color]har du en karta till gurudo treining grundnej jag har ing en karta, fast det är ju bara att följa vägen så kommer du fram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 ("-Snake_bite-") hur kan du då vara i shadow temple?? är det nå fel eler jag medade den dära magi stenen ps jag har klarat fram den gröna magi stenen finns nära lorda jabu jabu, man måste simma lite och sen kommer du se ett ställe som ser ut som en ö typ och ö'n har 3 stenar och ett träd på sig, ta en bomb och spräng den ena väggen i bärget och sen gå in i grottan som öppnar sig Eld stenen:: Eld stenen finns när du är på väg itll zelda's slott när du är liten, gå till det där som man kan klättra på, som är nära den låsta porten... sen när du har klättrat upp så ska du hoppa över porten och sen så är det bara att föjla vägen, sen så kommer det bli 2 vägar, du ska gå till höger och där kommer du se en sten som du ska spränga med bomben...... PS:: det går bara när du är liten den dära stenen som man får som en sköld över sig :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 kommer fram till vadå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 [/color]har du en karta till gurudo treining grundnej jag har ing en karta, fast det är ju bara att följa vägen så kommer du fram jag hitar ite vägen till en nyckel :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 kommer fram till vadå? shadov templet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 vet nån vart man får stenen som gör en sköld över sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 vet nån vart man får stenen som gör en sköld över sig du har väl fått de tre första stenarna?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 vet nån vart man får stenen som gör en sköld över sig du har väl fått de tre första stenarna?? vika stenar då :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 kokiri emerald, goron ruby och zoras sapphire...de man får när man är liten efter att ha klarat gohma, king dodongo och berinade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 ska man vara barn när man klara spitit templet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg